Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen er uiteraard alles aan om ze in topconditie bij u af te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u recht heeft op garantie. Volgens Europees recht zijn wij aansprakelijk voor eventuele non-conformiteit die zich binnen twee jaar na levering van de goederen manifesteert. Mogelijk heeft u aanvullende rechten volgens Nederlands recht.

Als u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn bedraagt minimaal twee maanden. Onder bepaalde omstandigheden kan een langere termijn ook acceptabel zijn.

Als u tijdig contact met ons opneemt, zorgen wij voor een gratis reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Wij raden u aan om klachten eerst aan ons te melden via info@nexlay.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil